2013-09-17

Vienoje Rytų šalyje buvo trys dievai. Tiesos dievas visuomet

sakydavo tiesą, melo dievas — visuomet meluodavo, dievas

diplomatas — kartais sakydavo tiesą, kartais meluodavo. Visų

trijų dievų išvaizda buvo vienoda. Tai buvo paranku žyniams:

jei pranašavimas neišsipildydavo, jie sakydavo, kad ne į tą

dievą buvo kreiptasi.

10000000000000A2000000D773ABD126

Vienas žmogus nutarė atpažinti dievus. Kairėje stovinčiamdievui jis pateikė klausimą: „Kas stovi greta tavęs?“ Šis atsakė: „Greta manęs — tiesos dievas”. Dievą, stovintį centre, paklausė: „Kas tu toks?“ Šis pasakė: „Aš esu dievas diplomatas”. Dievą dešinėje, paklausė: „Kas stovi greta tavęs?” Šis atsakė: „Greta manęs stovi melo dievas”. „Viskas aišku,— tarė žmogus,— aš jus atpažinau”. Kaip?

http://www.misles.lt/galvosukiai/loginiai-galvosukiai/117-loginiai-galvosukiai/
Reklama

Įrašo “2013-09-17” komentarų: 1

  1. Kairėje negali būti tiesos dievas, nes jis yra tiesos dievas, tai negali sakyti “Greta manęs — tiesos dievas”;
    Viduryje negali būti tiesos dievas, nes jis sako “aš esu dievas diplomatas”

    iš to seka: tiesos dievas dešinėje, iš to – melo dievas viduryje ir kairėje diplomatas.

Parašykite komentarą

